onsdag 3. juni 2015

Stafettoppgave 1 på scrapping.no

Jeg er med i vårstafetten på www.scrapping.no. Veldig gøy. Og virkelig et spark bak når du ikke har scrappet så mye på en stund. En får liksom en dytt. En dytt som er bra. Har hatt lyst å ta opp kortlagingen igjen. Men nå har jeg også bestilt noen bilder av ungene.

Oppgave 1 gikk ut på å tolke en skisse. Og skissen jeg fikk var denne:
Og jeg tolket den slik:
 
Ustyr:
Stempel fra Wiff of Joy.
Stempeltekst - Norsk stempelblad
Glitter på stripen - Wink of stella pink
Mønster ark - ukjent
Rosa ark - ukjent
Dies - Die - namics - STAX - Stiched square dies.
 
Takk for at du titter innom


2 kommentarer:

min hverdag sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
min hverdag sa...

Søtt det stemplet med den musa. Søtt kort også. Hilsen Lulla84 på scrapping.no =)